Vårkänslor & resefeber

Då var vi här inne igen.... I går blev det Lilla Torg med mina homies Jenny o Ylva... Först Moose, sen Grappa, Moose igen o en liten sväng förbi CG... Ingen mega höjdarkväll men det é alltid kul att hänga med sina vänner... Särskilt J o Y som är av samma kaliber som mig själv...


Ylva i sitt esse.... drink i näven o humöret på topp....


Hej på er... blir aldrig bra på foton men detta får väl duga...

Hm hm vad har annars hänt... Vi har grillat en del ute hos Jenny.... och solat...


Liiiite groggy efter flera timmar i solen hahaha


Lite shopping har det också blivit till trots att jag skulle ligga lågt med tanke på min upcoming trip to Turkey.....

Från Topshop... som vanligt... toppen köpte jag dock i svart. Hur som helst har jag varit meganöjd med mina nya plagg...

Vad händer i dag då?? Alla sover som lamm fortfarande o jag e uppe o hoppar... Ska nog sola lite i a f... måste få litta färg innan resan... för guds skull... vägrar ligga o häcka på playan som ett lakan haha. Kanske tittar förbi Jenny en stund, i hennes nya hem... Änteligen é hon back in the city efter en period ute på vischan.... Golden Bay.... Det kliar ändå i fingrarna efter att shoppa shoppa shoppa men nej.... inte mer shopping nu före resan... kanske bara en ny bikini o nån topp o kanske nån klänning haha

Xo Xo Bloggygirl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0