Vill ha

Här kommer lite prylar som jag vill ha/måste ha snarast.....


Sittpuff Marrakech från Mio



Puder och Bronzer från Mac Cosmetics


Ny plattång, behöver dock inte vara denna.


Cleanser och dagkräm från Dermalogica


Vit tamburmajor från Hay Copenhagen


Skitcoola leggings från ASOS


Blåa pumps med inbyggd                  Fin t-shirt/tunika med
platå                                                        djup urringning i ryggen
                                                                  från Topshop



Favoriten, spetspumps med inbyggd platå från Zara

Ja vi får se vad det blir. Sittpuffarna, jag ska ha två, hämtar jag i morgon. Sen får vi se vad som kommer inhandlas denna löning och vad som eventuellt får vänta tills nästa.... Jag hinner nog också ändra mig ett par gånger under tiden. Men både Derma och Mac måste jag ha, så det blir det i vilket fall som helst.

So long

Bloggygirl

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nice stuff!!! du vi beställer derma produkterna snarast va!!!!! hur blir det på lördag? ska vi vara hos dig? så kommer Andrea dit vid tio...

2009-01-22 @ 22:22:28
URL: http://nennaj.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

mycket nice där!

2009-01-25 @ 20:44:46
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Sofie Maj

Uhh, fede ting du finder:) Kan især godt lide tøjstativet fra Hay.

2009-01-26 @ 14:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0