Topshop

Halloj... I dag har jag och Miriam varit på Topshop och snokat. I Köpenhamn finns tre topshop i samma område och det é ganska bra för att de har olika sortiment. Ett tips till Topshopomaner i Öresundsområdet är att, om man har möjlighet, kolla Köpenhamn, Nova Lund och www.topshop.com innan man handlar. Vissa saker är på rea det ena stället och på normalpris det andra. Om en av butikerna inte har fler av ett speciellt plagg, har ofta en av de andra det.

Jag blev kär i dessa söta spetspumpsen som jag såg i Köpenhamn för 799 dkk....


När jag kom hem kollade jag nätet, och där var de, på rea, 10 pund! Najz.




Denna kavajen tycker jag bara är så fiiiin... 10 pund på rea.




Min favvotröja som jag har i blå, finns nu också i lila och i svart



Skitsnygga ben får man i dessa supercoola platoos




Nä nu ska jag dra mig tebax, kolla lite på tv och bara slappa. Hoppas det kommer nåt vettigt på tv, börjar bli trött på alla djäkla repriser.... So long.....

Bloggygirl






 


Kommentarer
Postat av: Anna L

ÅÅÅÅÅ va massa fint du lagt upp. Älskar kavajen, så fin o så ANNA ;)

Gumman, du som har lite koll, läs mitt senaste inlägg o se om du vet ngt, need help o budget...very poor, köpte ett playstaion3 till min JOHAN i julklapp nämligen!!!



KRAMIZ

ANNA PANNA

2009-01-09 @ 00:00:29
URL: http://enoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0