Topshop & Zara

Halloj... igår var jag och syrran på Fields och snoka lite. Jag fyndade några plagg....


Zara                        Zara                       Topshop                Topshop

.... och några assar...


Topshop                           Pieces

Som ni kanske märker har jag lite dille på blått at the moment. Första plagget, Karl den tolvte-kavajen, är figursydd, syns dock inte på bilden. När man stänger jackan får man jättefin siluett. Den har superfin skärning på baksidan. Nästa kavaj är en klassisk modell, den är blå, syns dock ej på bilden. Jag tror bilden blev så ljus eftersom kavajen är blank och det har nog reflekterats när jag tog fotot. Jeansen är jag helt hooked på. Färgen är riktigt riktigt najz. De är höga i midjan, slim och har dragkedja vid foten. Sen hittade jag bodyklänningen med trekvartärm och ballerinaurringning. Finns i flera olika färger på Topshop. Kan användas både som top och klänning, både till leggings, jeans och whatever. Väskan från topshop var också ett klipp. Jättegullig, har reglerbar rem, så den kan göras lång och man kan ha den "över huvudet, på den andra axeln" if you see what I mean. Diademet från Pieces kunde jag bara inte låta bli att köpa. Jag älskar diadem med stora rosetter.

Karl den tolvte-kavajen kostade 100 dkk på rea!
Basickavajen 99 dkk.
Jeansen 150 dkk.
Bodyklänningen 179 dkk.
Väskan 89 dkk.
Diademet 80 dkk.

Så ni ser man kan fortfarande fynda på rean. Det enda som inte var på rea var klänningen och diademet, men de var så billiga ändå.

So long my friends

Bloggygirl 

Kommentarer
Postat av: LisaAmelie

Blått är fint! jag måste också hejda mig själv på den färgen :P

2009-01-22 @ 10:59:47
URL: http://lisaamelie.blogg.se/
Postat av: LisaAmelie

Haha, tack :D

2009-01-22 @ 11:20:51
URL: http://lisaamelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Lodiz! Snygga kläder du köpt :)

É det fortfarande rea på Fields? Finns det mycket nersatt? Jag har aldrig shoppat där pga jag trott det varit dyrt... men vill gärna kolla hur där är.

2009-01-22 @ 18:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0