Sex and the City.... igen


Ja ha då blir det ytterligare en sex and the city - film. Det blir skitkul. Den förra var ju jättebra. Men jag undrar ändå hur länge de kan köra med sex and the city - temat. Jag menar alla utom Samantha har stadgat sig. Dessutom lever de "svenssonliv". Hur många Cosmos blir det? Och hur ofta kommer t ex Miranda springa runt i Manolos?? Och hoppas för guds skull inte att Carrie & Big gör slut och blir ihop igen.

Men författarna har väl tänkt igenom detta, hoppas jag i a f. Alla skådisarna är med men utan ett bra manus går det inte. Man borde lägga av när man är på toppen. Missförstå mig inte, jag har alltid diggat SATC. Jag vill bara inte att det blir ett fiasko, för sen är det bara det man kommer ihåg.

//Bloggygirl


Kommentarer
Postat av: Jenny

ja det ska bli kul att se vad som händer!!!

2009-01-23 @ 23:13:59
URL: http://nennaj.blogg.se/
Postat av: Anna L

ååååååååååååååååå va spännande. Men håller med dig, varför inte sluta när man ligger på topp!!

Denna filmen minns man bara som helt fantastisk så pass att man nästan kan uppleva det igen...men men..spännande



kram

2009-01-25 @ 11:31:41
URL: http://enoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0