Röda klänningar...

Anna är på jakt efter en röd klänning.... Så jag sa att jag skulle hålla ögonen öppna. I dag på lunchen kollade jag butikerna på Købmagergade (sidogata till Strøget, också gågata/shoppinggata). Det é inte konstigt att Anna inte har hittat något. Det finns faktiskt inte så mycket rött just nu, i a f inte här i Öresundsregionen. En tendens jag märkte av var att de flesta butikerna hade kanske en modell i röd, för att liksom hålla fast i kunder som gillar rött, annars nada. Hur som helst, det var svårt att hitta något, men långt om länge hittade jag dock några röda dresses. Jag hade glömt min kamera så jag fick fota med mobilen, därav lite kassa bilder så endast favoriterna kommer med på bild i dag.
              
Detta var den finaste. Satt som en smäck (.... som
idol-Laila brukar säga), i a f på mig. Kameran gör den
dock inte rättvisa, den är riktigt riktigt najz.

En liten ickeröd bonus.....

En supersöt top med en massa gulligull runt armar
och hals.... 

Nu ska jag dra mig tebax.... soffan, tv o s v hahaha..... i morgon väntar åter en dag med reasugna kunder. Men sen, efter i morgon é jag ledig i dagarna fyra. Det ska bli så skööööönt. Bara ligga så länge jag har lust på morgonen, utan väckarklocka, snooze och andra stressmoment. Vi ses & hörs//Bloggygirl

Kommentarer
Postat av: Anna L

åååååååååååååååååå MEN fina tjejen!!



Tack tack för ditt angagemang!!

ÅÅÅ den är ju helt underbar, men jag e verkligen sååå fattig att jag inte ens har råd o ta mig t köpenhamn. I dag på min lunch har jag gått o letat i second hand affärer...men inte ett smack hitta jag, bara ski om det fanns i rött!!

Den ser väldigt Classy ut o sån man kan anv igen.



pussss o kram söta du

anna panna

2009-01-10 @ 16:49:45
URL: http://enoka.blogg.se/
Postat av: Anna L

Jag handlade ett playstaion 3 till min johan i julklapp, med försäkring blev det 5699 åååååååååååååååååååååååååå därav e jag fattigast i världen just nu!!! Men jag har röda pumps o armband o sånt, så mi idee e om jag skulla haft en leopard klänning, jag har lite svårt för leopard men denna är inte så hutchi om du förstår hur jag menar, o så är den lite så exotiks med halterneck o sen då ha röda pumps, röda handskar, röd väska, räda läppar o armband o örhängen??? VA TYCKER DU, ?

2009-01-10 @ 17:45:18
URL: http://enoka.blogg.se/
Postat av: Anna L

PRECIS....åh va skönt!!



kram igen ha en bra helg gumms

2009-01-10 @ 18:36:00
URL: http://enoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0