Madonna



Madonna kommer till Göteborg den 9 augusti och Köpenhamn den 11 augusti. Det får jag bara inte missa.... När det begav sig på 80-talet var jag inte så gammal så då gick jag aldrig, nu är det lixom sista chansen... Ja, jag håller med om att hon har blivit gammal och allt det där men so what, jag gillar hennes musik och har alltid gjort det. Dessutom tycker jag att hon är så djävla cool!! Nä detta är bara ett måste. Biljetterna släpps den 9 februari så det är bara att börja köa gott folk.

Ses i mängden..... Bloggygirl

Kommentarer
Postat av: Emma

sv; ja visst var det!!



Grymt det vore att se Madonna.

2009-01-31 @ 02:36:50
URL: http://emmailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0