MAC Cosmetics


Lash & Dash Collection


Viva Glam Collection

God morgon alla. Tänkte berätta om mitt besök på MAC i går. Jag har länge varit supernöjd med MACs produkter. Jag har märkt att det inte är så många som känner till dem, så därför vill jag nämna dem här på bloggen. Jag blev sminkad av duktiga Natalia, som tyvärr åker hem till Nya Zeeland i dag. Det blev blått....


Fotot é kanske inte skitbra.... min kamera har en blixt som heter duga
men jag tror ändå att ni kan se sminkningen, som jag blev mycket nöjd
med. Blixten gör att jag ser lite blekare ut än vad jag egentligen var. Min
hudton stämde överrens med ansiktet i verkligheten.


Jag fick även detta ansikte... sminkad, som jag blev, och bredvid står
vilka produkter som användes. Skitbra!


Jag köpte såklart lite products.....


.... ögonskuggor, bronzer, puder och lip conditioner.

De kör ju alltid lite kampanjer.... förutom Viva Glam med Fergie och Lash & Dash som ni såg bilder av i början av inlägget, så kör de också en DAME EDNA kampanj hahaha rätt kul. Tjejerna i butiken var sminkade som "henne".... hur som helst, jag avslutar mitt inlägg med ett Dame Edna citat....



//Bloggygirl

Kommentarer
Postat av: Jenny

VERY nice make!!!! love it!!!! jag måste nog allt boka mig en tid där med

2009-01-29 @ 16:26:53
URL: http://nennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0