Utgång med Jenny & Andrea

Känner mig fortfarande lite mör efter gårdagens utekväll. Meningen var att vi skulle ha gått till Babel men vi hamnade som vanligt nån helt annanstans än plannat. Först hämtade jag Jenny hemma hos henne och sen stack vi till mig och så kallat förfesta hm hm. Sen stack vi och mötte upp Andrea. När vi kom till Babel såg det dött ut som fan så vi fick för oss att vi skulle till Koi... Hur som helst när vi kom till stan slutade det med Harrys. Jag som sagt att jag aldrig mer skulle sätta min fot där... så va' d med d. Det började dock bättre än förväntat och musiken va' bra. Summan av kardemumman: stämningen var på topp. Träffade en del bekanta och så. Lite färjan känsla är det dock allt på Harrys och det är inte ett av mina favvoställen men det är alltid kul att hänga med gott sällskap....


Jag och Andrea


The One and Only Jennysan with a Mojito i högsta hugg


Så trots färjanfeeling en ganska ok kväll

Tror ni inte det började snöa när vi skulle dra hem! Så där gick vi, jag och Andrea i peep-toe-pumps utan strumpor, i snöstormen hemåt... hmmm mysigt va'. Jenny hade i a f stövlar, dock en lövtunn jacka.

Nu ska jag titta på Beck!! I love Beck.... så, so long gott folk.

Bloggygirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0