Måndag

Halloj därute. Jag har inte riktigt haft inspiration att blogga de senaste dagarna men nu é jag tebax. I dag känner jag mig helt off men måste dock ändå tvätta... hm hm.... så det är jag i gång med nu. Vad har annars hänt de senaste dagarna? Nä det har väl mest varit jobb, jobb, jobb... Mamsen var och hälsade på i onsdags, så vi va' ute och käkade. Klämde till med något så husmansaktigt som kåldolmar, sås, potatis och lingon. Skitgott. Det var verkligen länge sen jag åt det. Sen var jag ute och käkade med Ylva ett par gånger. Och så har jag bokat in en ansiktsbehandling lyx.... längtar som fan till det. Det blir den 25. Ledig, löning och ansiktsbehandling. Kan det bli bättre? Kanske men inte mycket.



Just nu i burken, Cesar Millan, hjälper Ashlee Simpson & Pete med deras
bulldoggar. Jag bara älskar Cesar.

Senare ska jag kolla på Brothers & Sisters och Desperate Housewives, som vanligt på måndagar. So long....

Bloggygirl


Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ babe...



Hoppas allt bra. Ibland tar man sina pauser ifrån bloggen. Man är super taggad i början sen pallar man inte, sen kommer man igen hahaha, and so on..



JG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR kåldolmar, fasen va gött o det har jag glömt bort. Måste jag äta snart igen :)



Hoppas helgen din blir bra

kram vännen, kram

2009-02-26 @ 23:51:54
Postat av: Anna

HEJ babe...



Hoppas allt bra. Ibland tar man sina pauser ifrån bloggen. Man är super taggad i början sen pallar man inte, sen kommer man igen hahaha, and so on..



JG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR kåldolmar, fasen va gött o det har jag glömt bort. Måste jag äta snart igen :)



Hoppas helgen din blir bra

kram vännen, kram

2009-02-26 @ 23:52:07
URL: http://enoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0