Back on track

Hej alla... nu é jag back on track på bloggen långt om länge... Får se hur länge d varar denna gången. Just nu sitter jag med handen inlindad i papper efter att ha skurit mig på ett glas när jag diskade.. fy fan d gör sjukt ont...

Ja ha vad har då hänt sedan sist jag skrev... en djävla massa faktiskt... jag har beställt en resa till Turkiet, åker den 29/5, med min kära pal Melina... Sen har jag haft semester. Jag har haft fantastiskt kul med Jennysan... Vi é back in the game, thank god... 

Innan utgång i fredax

Sen har jag shoppat, shoppat och åter shoppat.... D é verkligen dax att ligga lite lågt, så man har lite cash till resan. Men visst nya favoriter har dykt upp och gamla favvisar har fått sig en revival... Just nu é jag hooked på ett par stövlar som jag faktiskt köpte på La Redoute.


Sorry för kass fotokvalitet.... Fotona é tagna med min mobil.

En annan favvo i dessa dagar har varit mina trashy jeans från Topshop....


I'm in love.... som sagt kameramobil.

Ja ha det får väl räcka for now... Nu tänkte jag laga lite food, é hungry as hell....

Xo Xo Bloggygirl




Kommentarer
Postat av: Jenny

va fan hände med updatsen?

2009-04-27 @ 20:31:32
URL: http://nennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0